Free HD Video Free HD Video


العودة   بنات نيك : اكبر موقع سكس عربي افلام سكس صور سكس قصص سكس > منتدي قصص سكس > منتدي قصص سكس حقيقية

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-24-2017, 02:22 PM
سيكساوي سيكساوي غير متواجد حالياً
Junior Member
 
تاريخ التسجيل: Aug 2015
المشاركات: 25
افتراضي نيك الست الملتزمه الغامضه في احلي سكس مصري


مشاهدة أفلام مباشر اضغط هنا

فى الشغل جت موظفه جديده 36 سنه من عمرها واتوزعت على القسم بتاعى يعنى اشوفها كل يوم وفى العاده الموظفين بتصبح على بعضها سكس مصري الا دى تخش تشاور بايديها يعنى بتحيينا بالمشاوره اوك لا مانع وانا كموظف قديم فاهم الشغل قلت لازم ح تحتاجنى ..
ايام ادخل الاقيها لوحدها اصبح عليها ما تردش يمكن خايفه او جوزها منبه عليها ما تكلمش حد انما اصبح عليها وزى بعضه ما تردش ما تردش سكس لبناني ..مرت اسابيع على الحال ده لحد ما هى اتكلفت بعمل واللى بيعمل لازم يغلط
ساعات اشوفها بتقطع ورق ووشها يحمر وتطلع بره المكتب يمكن بتشور حد تانى وتيجى تعيد شغلها
مره كنت اوقع حضور والمدير المسؤول قالى (خلى بالك من اسمهان ..ساعدها علشان هى جديده) قلت له دا تقيله اوى او معقده اومعرفش ..هى ما بتكلمش حد ولازم هى تتكلم لو عاوزه تتعلم
المكتب فيه 4 موظفين انا اقدمهم واكثرهم خبره ..2 ذكور و2 اناث ..اتنين اتكلفوا بعمل خارجى لمده اسبوع وبقيت انا واسمهان فى المكتب وبرضه اسلم عليها ما بتردش ..قلت سيبها فى حا ..وفى يوم اتكلمت وقالت هو انت بطلت تصبح عليا ليه؟سكت كررت سؤا ..قلت لها تقصدى انا ؟ حاضر يا ستى ح ابقى ارد على حضرتك
...........
كل يوم اصبح ..صباح الخير يا استاذه اسمهان ترد صباح النور
ونخش فى العمل
قلت اخلص ضميرى معاها واعرض عليها اى مساعده لم ترد عليا
ومرت شهور على الوضع ده
ومره واحنا ماشيين ح نروح قالت انت بتعرف كمبيوتر؟ عاوزه اتقن العمل عليه
قلت طبعا ومستعد اساعدك بشرط يكون هنا فى المكتب ..لاننى لو قلت فى البيت ح ترفض
قلت اسيبها هى اللى تختار المكان اللى ترفضه لو انا اقترحته
بصت ليا ووشها احمر واديرت كانت ح تقع لولا اننى بسرعه لحقتها واكيد ايدى لمستها
ومشيت وانا مشيت
.........
اكمل معاكم بعدين
مشينا وروحنا وجينا تانى يوم اسمهان اتاخرت شويه وجت وقالت صباح الخير ..كنت لوحدى بالمكتب رديت عليها بالمشاره يعنى صباح النور وعملت نفسى ملخوم بالشغل ..شويه وقالت الست الملتزمه الغامضه احلي مصريالست الملتزمه الغامضه احلي مصريممكن تسمعنى يا استاذ) طبعا ممكن
قالت انها مستعده تتعلم الكمبيوتر فى اى وقت انا احدده ..قلت تعالى قريبه منى شويه وجلسنا وبدات افهمها شيئا فشيئا
قالت انها حاسة بدوخه ومش ح تستوعب حاجه النهارده
طلبت كوبين ليمون وشربنا قلت لها اتفضلى على مكتبك ...وقلت لها::
عاوزه تتعلمى ايه فى الكمبيوتر تحديدا؟
قالت اتقنه
--- يااه تتقنيه كله ؟
قالت :ايوه
--- صعبه ولكن الاتقان بييجى شويه شويه بس الكبيرتر فيه حاجات كتير
قالت :فهمنى
--- يعنى كمبيوتر عمل حكومى يختلف عن كمبيوتر شخصى يختلف عن وجود نت ولا لاء؟.....وفعمتها ايه نوع استخدامك للكمبيوتر؟ قالت هى عاوزه تتسلى لان زوجها مسافر ..ودى معلومه جديده اول مره اعرفها
قلت لها يعنى عندك نت ؟قالت اجيب نت عادى
ح تكلمى زوجك على كده ؟ قالت طبعا
قلت لها كمبيوتر العمل لا ينفع على كدا
...........
فهمتها انها ح تحتاج برامج ودى عليا
ح تحتاج نت وده عليها
عاوزه تتعلم نت وماسينجرات وده عليا
وعدتنى انها ح توفر اللازم فى خلال اسبوع وكمان قلت لها هاتى الجهاز بكره اخده معايا ابرمجه واظبطه واحط له البرامج اللازمه ؟ سكتت وان سكت


كلمات البحث

عرب سكس افلام سكس, صور سكس, قصص سكس, صور نيك متحركه, افلام النيك, بنات سكس, صور نيك, الطيز, سكس, سحاق





kd; hgsj hglgj.li hgyhlqi td hpgd s;s lwvd hglgj.li hg.f hgyhlqi

رد مع اقتباس

مشاهدة أفلام مباشر اضغط هنا

Watch live movies Click here

إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مصري, الملتزمه, الزب, الغامضه, احلى

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

Bookmark and Share

RSS RSS 2.0 XML MAP HTML

الساعة الآن 09:34 PM.

+++ Warning: You must be 18 years or older to view this website
جميع المشاركات والمواضيع في منتدى عرب سكس لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها نحن لا ندعم اى كسر حقوق او برمجيات او كراكات وفى حالة وجود مواد تتعلق بملكية فكرية خاصة بك لا تتردد فى مراسلتنا
All participants & topics in forum arabx does not necessarily express the opinion of its administration, but it's just represent the viewpoint of its author

أقسام المنتدى

قسم الصور والمجلات | صور نيك متحركه | صور نيك حوامل | صور سكس متحركه | صور مص زب | صور بزاز | صور كساس | صور سكس مشاهير العرب | صور نيك الكس و الطيز | صور سكس سحاقيات | صور سكس عربي | صور سكس منايك مخانيث والنيك في الطيز | صور لحس الكس -صور سكس بنات -صور سكس عربي اجنبي | صور سكس هندي وآسيوي | مجلات سكس كامله | قسم الأفلام | افلام سكس عربى | أفلام عربيه ممنوعه من العرض | مكتبه أفلام سكس عربية | افلام سكس اجنبي | افلام اجنبيه للكبار فقط | كليبات أجنبيه للكبار فقط (+18) | افلام سكس هندي وآسيوي | أفلام وصور فضائح النجوم | افلام الرقص الشرقي السكسي والرقص العاري | أفلام سكس حقيقيه بتصوير خفي | افلام سكس مراهقات | الأقسام المدمجة | قسم السحاق | أفلام السحاق | قسم اللواط والشذوذ والشيميل | افلام اللواط والشذوذ والشيميل | قسم المحارم | افلام سكس المحارم | قسم التعذيب والساديه | افلام التعذيب والساديه | قسم الكارتون والإنمي والهينتاي | افلام سكس الكارتون والإنمي والهينتاي | قسم سكس أقدام النساء | أفلام سكس أقدام النساء | قسم السكس مع الحيوانات | أفلام سكس الحيوانات | منتدي قصص سكس | منتدي قصص نيك المتزوجات والمطلقات | منتدي قصص سكس حقيقية | منتدي قصص سكس متزوجين | قصص مثليين وشواذ الاغتصاب والسادية |



Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
This Forum used Arshfny Mod by islam servant